Latest Blogposts

Hoe maak je voor Facebook of Instagram diashows waarmee je je doelgroep zo hebberig maakt dat ze de items direct willen hebben?

Diashows zijn een geweldige manier om je nieuw binnengekomen thema's aan je doelgroep te laten zien. In een diashow kan je namelijk wel 10 of zelfs 20 setjes zetten, zodat je in 1x een heel thema kan laten zien. De kans dat je doelgroep hierdoor enthousiast wordt is veel groter, dan dat je een bericht laat zien met alleen 1 foto.

In deze uitzending laat ik zien wat nou diashows zijn waar mensen echt hebberig van worden. Zo hebberig dat ze meteen de fiets of de auto pakken en naar je toe komen om het item te kopen. Of gaan bestellen in je webshop. 

 

In de uitzending was ik helemaal vergeten om te laten zien hoe je de diashow zelf maakt. Ik heb hierover nog even een extra video opgenomen.

Mirjam heeft sinds 2012 honderden modezaken geholpen aan structureel meer klanten & meer omzet door het slim inzetten van Facebook, Instagram & nieuwsbrieven. Mirjam studeerde modevormgeving aan de modeacademie Marja van Riel in Rotterdam en daarna modevormgeving aan de Hoge school voor de kunsten in Utrecht. Ze heeft voor diverse modemerken gewerkt als ontwerper/ stylist en 10 jaar op de winkelvloer als verkoper, inkoper & bedrijfsleider. Ook heeft zij een webshop voor de winkel opgezet en gerund.
Meer over

3 reacties op “Hoe maak je voor Facebook of Instagram diashows waarmee je je doelgroep zo hebberig maakt dat ze de items direct willen hebben?

Plaats een reactie


*


Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.