“Leer hoe je Facebook berichten maakt die tientallen likes & reacties krijgen. En nog veel belangrijker waarvan je volgers zo 'hebberig' worden dat ze metéén de fiets of de auto pakken en naar je winkel komen. Of naar je webshop gaan om te bestellen”
Wil je leren hoe je dit doet? Kom dan naar de workshop op maandag 30 oktober 2017 in Rijswijk
Herken je dit?
- Je doet zo je best om leuke berichten te plaatsen op Facebook, maar je krijgt wéér maar een paar likes. Vind jij dat ook zo frustrerend ? En heb je geen enkel idee waar dat precies aan ligt?
- Je hoort van collega modeondernemers dat zij veel klanten krijgen zodra ze een foto op Facebook zetten. Bij jouw winkel gebeurt dit zelden!
- Je kan plaatsen op Facebook wat je wilt, maar je krijgt er nauwelijks extra klanten door. Laat staan dat het je omzet oplevert!
- Geef jij de moed al bijna op en heb je misschien al besloten dat Facebook voor jouw winkel niet de manier is om mensen naar je winkel te krijgen?
Ho stop, het kan anders!
Geef nog niet op, want ik weet dat er ook veel modeondernemers zijn die door goed gebruik te maken van Facebook, klanten naar hun winkel trekken. Sterker nog, mensen komen met de telefoon in de hand hun winkels binnen met de vraag: ”joh, heb je dat artikel van je Facebook bericht nog?” Hoeveel mooier dan dat wil je het hebben?
Ik zie aan de modewinkels die ik heb geholpen dat Facebook dus wel degelijk omzet verhogend werkt. En niet even, ook op lange termijn. Een aantal van mijn klanten verstuurd zelfs geen enkele flyer meer, terwijl ze voorheen er meerdere per jaar stuurden. Ze doen hun gehele marketing nu via Facebook en kunnen niet meer zonder.
Stel, ik zie iets gaafs op Facebook dat via een vriendin van mij gedeeld is, dan rij ik zo naar die winkel toe. Je krijgt dus met Facebook niet alleen bestaande klanten naar je winkel, maar zeker ook nieuwe klanten die concreet met een koopsignaal je winkel binnen stappen. Hoeveel mooier wil je het hebben?!
Ben je er klaar voor? Wil jij dit ook voor jouw modezaak?
Kom dan maandag 30 oktober a.s. naar deze unieke workshop waarin ik je ga leren WAT je anno 2017 / 2018 op Facebook moet doen om je bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten naar je winkel te krijgen. Ik ga je vooral leren HOE je dat op een slimme manier doet waardoor je enorm veel tijd bespaart.
We werken in een kleine groep van max. 12 modezaken en daarom is er veel tijd voor persoonlijke aandacht.
- Ik ga vertellen wat voor type Facebook berichten er anno 2017 voor zorgen dat veel mensen naar je winkel en/of webshop komen
- Ik ga je laten zien wat voor afbeeldingen je 'moet' gebruiken als je je doelgroep 'hebberig' wil maken
- Ik ga je laten zien hoe je er vervolgens voor zorgt dat je doelgroep ook meteen naar je winkel komt
- Ik ga je laten zien hoe je enorm veel tijd bespaart bij het maken van je Facebook berichten
- En misschien wel het meest waardevolle onderdeel: je krijgt feedback van mij op je Facebook pagina (super leerzaam!)
- Ik ga je tips geven wat er op jouw Facebook pagina beter kan en hoe je dat vervolgens aanpakt. Je gaat met een plan van aanpak naar huis. Alleen al voor de feedback is deze middag meer dan de moeite waard
Na deze middag weet jij hoe jij met Facebook klanten naar je winkel krijgt
"Afgelopen najaar en dit voorjaar hebben we een gigantische + gedraaid die voor het grootste gedeelte is te danken aan Facebook. Nu we door Mirjam weten hoe Facebook werkt kunnen we voor dit jaar gaan snijden in onze traditionele reclame uitingen". Peter Kraan, Kraan Mode uit Aalsmeer
Voor wie is deze workshop?
- Je hebt 1 of meerdere modezaken of je bent een medewerker die verantwoordelijk is voor Facebook
- Je hebt een Facebook pagina met 200, 1000 of zelfs 4000 likes, maar je krijgt er op dit te weinig klanten uit en je bent stinkend jaloers op al die modezaken die wel dagelijks een heleboel klanten krijgen door Facebook (jij wil dit ook!)
- Je krijgt weinig likes en reacties op je berichten en je berichten bereiken ook maar weinig mensen. Je weet niet zo goed hoe je dit beter kan krijgen
- Je vraagt je regelmatig af wat je nu weer op Facebook moet zetten
- Omdat je graag z.s.m. een Facebook pagina wil die een heleboel klanten oplevert wil je graag weten wat voor type berichten het beste werken en wat je beter niet kan doen
- Je wil heel graag een keer feedback op jouw Facebook pagina. Wat doe je goed? Wat kan beter?
Herken je je zelf hierin? Blijf niet aanmodderen, maar laat mij je helpen!
Ik heb de afgelopen jaren tientallen modewinkels en webshops succesvol geholpen om structureel meer klanten te krijgen via o.a. Facebook en ik weet daarom precies wat bij modewinkels wel werkt en wat niet. Deze kennis ga ik met jou ook delen.
Een klant van mij zei: "Facebook marketing kan je van iedereen leren, maar er is er maar 1 die daarnaast ook kennis heeft van de modebranche en dat is Mirjam".
Praktische informatie
Wanneer: maandag 30 oktober 2017 in Rijswijk
Tijd: 12:30-16:30 uur
Waar: Laan van Vredenoord 33, 2289 DA Rijswijk (aan de A4 en op 5 min. van de A12)
Parkeren: onder het pand kan je parkeren
Aantal: maximaal 12 modezaken
Investering: slechts € 25,- zaalbijdrage ex. BTW.
Kom je gezellig samen met je collega, dan mag de 2e persoon uit het zelfde bedrijf GRATIS mee. Je plaats is gereserveerd na betaling van de factuur.
"Waar andere collega’s een dip in de omzet hebben, merken wij dat dankzij Mirjams hulp de omzet juist toeneemt". Ben Kooyman, Modestal 2.0 uit Putten
Wil jij ook een winkel en/of webshop bomvol klanten? Klik op de oranje button en geef je nu meteen op voor deze unieke workshop! Per workshop is plek voor slechts 12 deelnemende modezaken. Vol=vol.
Tot maandag 30 oktober in Rijswijk. Ik heb er nu al zin in!