Latest Blogposts

Modeshow promoten; is het dan slim om een evenement te promoten? Of om een bericht te promoten?

Je wil een Facebook advertentie maken om je modeshows onder de aandacht te brengen. Is het dan slim om een evenement aan te maken en dat te promoten? Of kan je beter een bericht maken waarin je vertelt over je modeshows en dat promoten?

Het kan beiden, maar ik zal je laten zien welke optie de meeste mensen bereikt en ook nog eens het goedkoopst is.

Bij elke modezaak komt de zelfde winnaar uit de bus

De afgelopen week heb ik met een aantal modezaken Facebook advertenties gemaakt voor hun modeshows of Modeflitsen. Bij meerdere winkels hebben we beide opties getest zodat we konden zien wat voor hen beter werkt.

Het opvallende was dat bij elke winkel dezelfde optie het echt veel beter deed, dan de andere. Het was echt een heel groot verschil.

Staan er bij jou deze of komende week ook modeshows of Modeflitsen op de agenda? En wil je die promoten via Facebook advertenties? Kijk dan naar deze video want daarin laat ik zien wat het beste werkt: evenement promoten of een bericht promoten.

Mirjam helpt sinds 2012 mode retailers aan meer klanten & meer omzet door het slim inzetten van Facebook, Facebook advertenties, Instagram & nieuwsbrieven. Mirjam studeerde modevormgeving aan de modeacademie Marja van Riel in Rotterdam en daarna aan de Hoge school voor de kunsten in Utrecht. Ze heeft voor diverse modemerken gewerkt als ontwerper/ stylist en 10 jaar op de winkelvloer als verkoper, inkoper & bedrijfsleider.
Meer over

0 reacties op “Modeshow promoten; is het dan slim om een evenement te promoten? Of om een bericht te promoten?

Plaats een reactie


*


Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.