“Wil jij ook een continue stroom van klanten naar je modezaak krijgen m.b.v. Instagram? Laat mij je leren hoe je dat doet”
Zie je ook de enorme marketing kansen van Instagram? Zie je ook conculega's er gebruik van maken? Of zie je juist dat de kansen er liggen omdat andere modezaken in je omgeving nog niks doen met Instagram? En wil jij daarom juist een voortrekkersrol hebben zodat jij zometeen een voorsprong hebt op hen?
Instagram is een totaal ander medium dan Facebook. Je moet daarom wel weten wat je moet doen om er zo klanten mee naar je winkel te krijgen. En hoe je het moet doen. Allebei ga ik je leren tijdens deze unieke Instagram workshop speciaal voor modewinkels op maandag 3 augustus 2020.
Herken jij dit?
- Je hebt een Instagram Account voor je modezaak, je zet er berichten op, maar heb je het gevoel dat je eigenlijk maar wat aan het doen bent. En je verkoopt er, als je eerlijk bent, niks extra's door
- Je hebt een handjevol volgers, maar er komt nauwelijks iemand bij
- Je hoort dat je hashtags moet gebruiken, dat je de locatie van je winkel moet toevoegen, dat je wel 10 foto's in een bericht kan zetten. Maar hoe dan?
- Je hoort anderen praten over Insta Stories, dat je daar foto's en video's in kan zetten, maar je hebt geen idee hoe je dat doet
- Je ziet van die leuke Insta Stories voorbij komen met tekst er op, met bewegende plaatjes, met een vraag, maar je hebt geen idee hoe je zoiets maakt
- Je hoort dat je andere accounts kan taggen, dat je berichten van anderen kan delen en noem maar op, alleen…………
- Heel eerlijk; je hebt geen idee waar ze het precies over hebben, laat staan dat je weet hoe je het allemaal moet toepassen... En toch moet je er iets mee.
- En eigenlijk heb je ook niemand in je omgeving die je dit soort dingen kan vragen. Ja, je zoon of dochter, maar die zien je al aankomen. Pa of ma moet ook zonodig op Instagram...
Hoe zou het voor je zijn als er iemand is die je in het hele proces je stap voor stap meeneemt, die alles uitlegt en er ook nog eens volop gelegenheid is tot het stellen van vragen?
Laat mij je helpen. Ik heb de afgelopen jaren honderden modezaken geholpen met het effectief inzetten van hun Instagram account voor meer klanten in hun modezaak.
Van lukraak berichten plaatsen hebben zij nu een Instagram account dat dagelijks voor klanten zorgt, waar mensen onder de berichten vragen of de items voor ze weg gehangen kunnen worden. Waar mensen uit zichzelf hun vrienden taggen waardoor de berichten ook bij die vrienden onder ogen komen.
Hoe gaaf is dat?
Dat is voor jou ook mogelijk! Wat voor hen werkt, werkt voor jou ook.
Ik wil je daarom van harte uitnodigen voor mijn Instagram workshop speciaal voor Modewinkels
Waarin ik je van alles leer over de techniek, over de juiste content, zodat je er de volgende dag meteen mee aan de slag kunt!
Tijdens de workshop ga ik je vanaf de basis alles leren over Instagram marketing. De Instagram Workshop is opgebouwd uit een technisch deel en een marketing deel. Dat betekent dat het niet een workshop is van aanhoren en zelf na afloop nog niet weten hoe je iets doet. Nee, aan het einde van de workshop heb je een praktisch plan dat voor jouw modewinkel werkt!
Mogelijk heb je al een succesvol Facebook account en juist dan is deze workshop ook belangrijk voor je. Want Facebook marketing is een totaal andere tak van sport dan Instagram marketing.
We gaan het o.a. hebben over:
- Hoe je met zo min mogelijk tijd een fantastisch Instagram account krijgt wat super leuk is om te volgen èn je volgers direct aanzet tot kopen
- Welke type berichten zijn met name belangrijk om van Instagram volgers bezoekers in je winkel te maken?
- Waarom zijn Hashtags belangrijk op Instagram, wat zijn goede Hashtags en hoe gebruik je ze?
- Wat zijn de beste tijdstippen om iets te plaatsen? En hoe vaak moet je iets plaatsen?
- Wat zet je op Facebook en wat op Instagram?
- Hoe kom je aan meer volgers? Hoe krijg je meer reacties?
- Hoe kan je er zelf voor kan zorgen dat je berichten & stories door meer mensen gezien worden
- Hoe zorg je ervoor dat jouw berichten opvallen in een overvolle tijdlijn?
- Wat zijn Insta stories & hoe zet je ze in voor je marketing?
- Hoe zet je foto's of een video in je stories? Hoe krijg je van die gave layouts die andere winkels hebben?
- Hoe zorg je ervoor dat jouw klanten jouw stories als één van de eerste zien? I,p.v. dat jouw stories als 10e (of nog later) in de rij komen
- Hoe zet je tekst, je locatie en van die leuke bewegende plaatjes in je stories?
- Wat is Instagram shopping en hoe krijg je dat?
- Wat is IGTV? Hoe kan je dat slim inzetten voor je winkel?
- Hoe plan je berichten in? Ik laat het zien hoe je dat doet via de computer en via je telefoon
- Hoe zet je je tekst op je foto of je logo op je foto zodat mensen meteen zien dat dit leuke bericht van jouw winkel is?
- Hoe lees je de statistieken; waar moet je naar kijken?
- Koppeling Instagram met Facebook; wel of niet doen?
- En nog veel meer...
- Er zal heel veel ruimte zijn voor vragen
Ben je er klaar voor?
Wil jij in 1 dag de geheime marketingtrucs van Instagram leren? Hoe Instagram van een verzameling foto’s naar een converterende marketing tool gaat
Kom dan naar deze unieke Instagram workshop waarin ik je ga leren WAT je anno 2020 op Instagram moet doen om je bestaande klanten, maar ook nieuwe klanten naar je winkel te krijgen. Ik ga je vooral leren HOE je dat op een slimme manier doet waardoor je enorm veel tijd bespaart.
Voor wie is deze workshop?
- Je bent eigenaar van een modezaak of je bent een medewerker die verantwoordelijk is voor Instagram
- Je hebt het gevoel dat je eigenlijk maar wat doet op Instagram. Er zit geen duidelijke strategie achter
- Je hebt geen idee wat wel werkt en wat niet
- Je hebt vaak geen idee wat je nu weer moet plaatsen
- Je hebt het idee dat je de mogelijkheden van Instagram maar half benut. Je ziet conculega's van alles doen en je hebt de angst om de boot te missen
- Instagram levert op dit moment geen of weinig (nieuwe) klanten op en dat wil je heel graag veranderen
- Je hebt geen zin, tijd of geduld om het allemaal zelf uit te zoeken
Je kunt niet om Instagram heen. Het is het medium van de toekomst. Je zult er vroeg of laat iets mee moeten. Neem dan een voorsprong op je conculega's en start vroeg
Ik heb de afgelopen jaren honderden modewinkels en webshops succesvol geholpen om structureel meer klanten te krijgen via Instagram en ik weet daarom precies wat bij modewinkels wel werkt en wat niet. Deze kennis ga ik met jou ook delen.
Deze online workshop is uitsluitend voor modezaken. Dat maakt ‘m zo uniek. We leren ook heel veel van elkaars vragen en voorbeelden. Het is een interactieve workshop waarbij leve vragen kan stellen en...waarbij je feedback krijgt op je huidige berichten en stories.
Een klant van mij zei: "Instagram kan je ook leren door te Googlen, maar ik ga naar Mirjam omdat zij met zóveel modezaken heeft gewerkt, dat ze precies weet wat werkt voor mijn modezaak.
Praktische informatie
Deze workshop is live online. En ja, ik hoor het je meteen al denken "ik hou niet van online, ik wil liever een workshop in een zaal". Snap ik, maar dat kan momenteel niet en misschien zelfs het komende jaar niet. Dus we hebben hiermee te dealen en het is niet anders. Je kan moeilijk een jaar gaan zitten wachten totdat we weer de zaal in mogen.
Ik heb dit jaar al meerdere cursussen volledig online gegeven terwijl mijn cursisten een live cursus in een zaal hadden gekocht.... Toch hoor ik van de meeste deelnemers dat ze het online minstens net zo fijn vinden. Geen reistijd van een uur of langer (en ook weer terug). Geen wachtrij bij het toilet, geen eindeloze file op de terugweg.
Het wordt een interactieve workshop waarbij je het gevoel hebt dat je bij mij in de zaal zit. Temidden van alle andere deelnemers. Daar mag je echt op vertrouwen. Het wordt geen workshop waarin je alleen maar moet luisteren. Net als bij een workshop in een zaal laat ik de deelnemers ook aan het woord en je gaat ook meteen dingen doen.
Naast dat ik je ontzettend veel leer belooft het ook gezellig te worden en zal er ongetwijfeld veel gelachen worden.
Datum: maandag 3 augustus
Tijd: 9:00-12:30 uur met diverse pauze’s
Investering: slechts € 49,- ex. BTW.
Wil je met meerdere personen deelnemen?
Dat kan! Voor elke extra persoon betaal je niets extra's. Let op: de extra personen moeten wel van hetzelfde bedrijf zijn.
Na het betalen van de factuur, ontvang je de link die je kan gebruiken voor de online workshop.
Ben Kooyman, Modestal 2.0 Putten:
❞ Waar andere collega’s een dip in de omzet hebben, merken wij dat dankzij Mirjams hulp de omzet juist toeneemt ❞
Heb je zoiets van " daar moet ik bij zijn", druk dan vandaag nog op de bestelknop. Ik verwacht dat deze workshop snel uitverkocht is. En zelfs online is er een maximaal aantal mensen dat ik wil hebben. Te laat reageren is is helaas pech hebben.
Heb je toch nog vragen of is iets niet duidelijk? Schroom dan niet en mail naar info@retailfans.nl