Latest Blogposts

Hoe zorg je ervoor dat jouw Facebook berichten opvallen in de overvolle tijdlijn van je fans?

Als jouw fans (de mensen die je pagina hebben geliked) veel Facebook vrienden hebben en veel pagina's volgen is hun tijdlijn overvol.

Hoe zorg je er dan voor dat JOUW Facebook berichten opvallen in die overvolle tijdlijn van je fans?

In deze video ga ik je een aantal trucjes geven die er voor zorgen dat JOUW berichten opvallen. Zelfs bij iemand met honderden Facebook vrienden.

 

 

10 trucjes om ervoor te zorgen dat JOUW Facebook berichten opvallen in de overvolle tijdlijn van je fans

  1. Zet de modellen zo groot mogelijk op de afbeelding. Zorg ervoor dat hun hoofd net een stukje van de boven rand af is en hun voeten net van de onder rand
  2. Kies er ook eens voor om alleen de broek of het bovenstuk op de afbeelding te zetten. Hierdoor komt dat item nog groter in beeld en zal dus nog meer de aandacht trekken
  3. Gebruik eigengemaakte foto's voor je Facebook berichten. Foto's waarbij een medewerker of klant je items aan heeft spreken bij de meeste mensen meer aan en vallen daardoor meer op dan fabrikant foto's van de fabrikant
  4. Een lachend model trekt eerder de aandacht
  5. Je logo op de foto zorgt ervoor dat je fans meteen zien dat het bericht van jouw winkel is
  6. Een herkenbare stijl zorgt er ook voor dat je fans meteen zien dat het bericht van jouw winkel is
  7. Foto's met goed licht vallen eerder op
  8. Items die tegen een rustige achtergrond zijn gefotografeerd vallen eerder op, dan dat je voor drukke rekken staat
  9. Berichten met veel likes en reacties zien mensen eerder. Likes en reacties krijg je door een vraag te stellen
  10. Berichten met video vallen eerder op en mensen blijven er ook nog eens langer naar kijken

 

Uitnodiging voor: Facebook Marketing workshop "Je Modezaak Vol Klanten dankzij Facebook" op maandag 8 januari 2018 in Apeldoorn

Heb jij een Facebook pagina van 200, 1000 of zelfs 4000 likes, maar krijg je op dit moment (nog steeds) te weinig klanten door Facebook? En baal je ervan dat het andere modezaken wel lukt om dagelijks vele klanten vanuit Facebook te krijgen?

Kom dan maandag 8 januari 2018 naar mijn Facebook workshop "Je Modezaak Vol Klanten dankzij Facebook" in Apeldoorn. Ik ga je daar nl. precies vertellen wat je moet doen om het tij te keren.

✔︎  Ik ga vertellen wat voor type Facebook berichten er anno 2018 voor zorgen dat veel mensen naar je winkel en/of webshop komen
✔︎  Ik ga je laten zien wat voor afbeeldingen je 'moet' gebruiken als je je doelgroep 'hebberig' wil maken
✔︎  Ik ga je laten zien hoe je er vervolgens voor zorgt dat je doelgroep ook meteen naar je winkel komt
✔︎  Ik ga je laten zien hoe je enorm veel tijd bespaart bij het maken van je Facebook berichten
✔︎  En misschien wel het meest waardevolle onderdeel: je krijgt feedback van mij op jouw eigen Facebook pagina (super leerzaam!)
✔︎  Ik ga je tips geven wat er op jouw Facebook pagina beter kan en hoe je dat vervolgens aanpakt. Je gaat met een plan van aanpak naar huis. Alleen al voor de feedback is deze middag meer dan de moeite waard

Ik wil deze workshop kleinschalig houden zodat ik iedereen veel persoonlijke aandacht kan geven en daarom is er slechts plek voor 12 modezaken.

De prijs is belachelijk laag, want ik vraag alleen een vergoeding van 49,- voor de zaalhuur. En mag zelfs je collega meenemen voor deze prijs.

Tijd: maandag 8 januari 13.00-17.00
Locatie: net boven Apeldoorn
Je investering: 49,- ex btw (2e persoon van zelfde winkel mag gratis mee!!)

Informatie en inschrijven kan via deze pagina

Mirjam helpt sinds 2012 mode retailers aan meer klanten & meer omzet door het slim inzetten van Facebook, Facebook advertenties, Instagram & nieuwsbrieven. Mirjam studeerde modevormgeving aan de modeacademie Marja van Riel in Rotterdam en daarna aan de Hoge school voor de kunsten in Utrecht. Ze heeft voor diverse modemerken gewerkt als ontwerper/ stylist en 10 jaar op de winkelvloer als verkoper, inkoper & bedrijfsleider.
Meer over

0 reacties op “Hoe zorg je ervoor dat jouw Facebook berichten opvallen in de overvolle tijdlijn van je fans?

Plaats een reactie


*