Start 6 april 2020, op dit moment nog 10 8 plekken beschikbaar



“Wil jij ook een continue stroom van klanten naar je modezaak krijgen? Laat mij je leren hoe je dat doet m.b.v. Facebook & Instagram advertenties

Je hebt een gave modezaak, het loopt goed. Alleen je zou graag (nog) meer klanten willen hebben en je merkt in vergelijking met je collega’s dat (een deel van) jouw collecties net wat te lang blijven hangen.

Je hebt uit de wandelgangen begrepen dat adverteren op Facebook en Instagram daarvoor een perfecte oplossing zou kunnen zijn, maar:

 


Hoe zou het zijn als je simpel, snel, effectief en tegen een goede prijs je ideale klant kunt bereiken waardoor je je omzet kunt verhogen?

Laat mij je hierbij helpen!

Niet zelf het wiel uitvinden, maar in 1x van mij leren wat de juiste strategieën zijn, de juiste technieken en hoe je nou het meeste kan halen uit je Facebook euro.

Goede advertenties maken die bij de juiste mensen terecht komen en niet voor de hoofdprijs.

Tijdens de cursus Omzet verhogen met Facebook & Instagram advertenties neem ik je in 8 weken mee door alle stappen van Facebook & Instagram advertenties.

 


Resultaat daarvan is dat het adverteren geen geheimen meer voor je kent, dat je exact weet welke soort advertenties voor jouw winkel goed werken, wat je kan doen om jouw doelgroep zo efficiënt mogelijk te bereiken, tegen zo laag mogelijke kosten

Je gaat naar huis met een berg kennis en je weet ook gelijk hoe je alles moet doen. Zodat je alles aan het begin van het nieuwe seizoen up and running hebt

Je hoeft nooit meer bang te zijn dat je teveel geld investeert in Facebook of Instagram advertenties omdat je regie hebt hoe het werkt en het kost je nog amper tijd omdat je exact weet wat je moet doen en hoe je je campagnes kan monitoren.

Met maximaal een uur per week kun jij ervoor zorgen dat er vanaf nu veel meer klanten in je winkel komen.

 


Natuurlijk kan je het adverteren ook zelf uitzoeken

Je kunt het wiel ook zelf uitvinden, dat is wat ik veel om me heen zie gebeuren. Ondernemers en medewerkers die op de promoot knop drukken, die voor veel te veel euro’s hun advertenties laten zien, vaak nog geen eens aan de juiste mensen, omdat advertenties terecht komen bij iedereen, behalve bij je ideale klant.

 


Wat is de prijs van dat leermoment?

Want al die tijd blijft jouw collectie hangen, bereikt je conculega wel de juiste mensen m.b.v. advertenties en kost het jou alleen maar frustratie.

 


Door het live met mij te doen, stap voor stap, leer je meteen op de allerbeste manier adverteren, waardoor je een hoop geld en frustratie bespaart blijft

Het coole van deze cursus is dat ik het je niet alleen leer, maar je gaat het ook meteen uitvoeren.

De keer erna bespreken we de resultaten. Dat is de kracht van een live cursus. Ondanks dat het niet je core business is, je een hekel hebt aan technisch gedoe, maak ik je een meester in Facebook & Instagram adverteren.

 

 


Natuurlijk kan je het adverteren ook uitbesteden

Je kunt het adverteren ook uitbesteden aan een Social media bureau. Zie ik ook heel veel gebeuren. Dit is wat er gebeurt: die hebben bijna altijd geen verstand van mode. Ik zie daardoor heel vaak advertenties die niet aanspreken, niet onmiddellijk hebberig maken. Je laat je eigenlijk maar alles op je mouw spelden, want jij weet het ook niet. Het is zelfs waardevol om deze cursus te volgen als je het hebt uitbesteedt, want dan kan je controleren of ze het goed doen.

 


Waarom nou juist deze cursus?

Ik zie ook op Facebook en Instagram iedere dag advertenties voorbij komen van collega’s die Facebook adverteren cursussen kopen. Met de kwaliteit daarvan is niks mis.

Laat ik heel eerlijk zijn. De ene business is echter de andere niet. Ik leer je vanuit mijn ervaring en ik heb inmiddels honderden modezaken geholpen als het gaat over adverteren op Facebook en Instagram. Welke advertenties er nou juist in de mode werken en hoe je dat het allerbeste kan aanpakken.

Een coachtraject online verkopen is iets anders dan de najaarscollectie verkopen waarbij de mensen door de advertenties naar de winkel moeten komen. Mensen naar je winkel krijgen is iets anders dan meer bezoekers krijgen op een verkooppagina.

Ja er zijn er meer die je leren adverteren op Facebook en Instagram, maar er is er maar één die dé expert is als het gaat over modewinkels. De techniek snappen wil nog niet zeggen dat je de ultieme advertenties plaatst voor een modezaak.

Ga je het leren van een Facebook specialist of een Modezaak Facebook specialist? Aan jou de keus.


Peter Kraan, Kraan Mode:
Adverteren op Facebook en Instagram kan je van veel bedrijven leren, maar er is er maar één die ook verstand heeft van modewinkels

 


Ik heb zelf ruim 10 jaar op de winkelvloer gewerkt en inmiddels honderden modezaken geholpen aan meer klanten

Mijn naam is Mirjam van Rees en ben afgestudeerd als modeontwerper/ stylist. Na mijn afstuderen heb ik bij een aantal modemerken gewerkt bij het ontwikkelen van nieuwe collecties. Op een gegeven moment heb ik de overstap gemaakt gemaakt naar de winkelvloer omdat ik het adviseren het allerleukste vond. Naast verkopen deed ik ook de inkoop. Social media was toen net in opkomst en dat deed ik er ook "eventjes" bij. Dat kon toen nog...

Ik weet nog goed dat wij een Facebook pagina hadden. We zetten er van alles op, maar onze berichten kregen nauwelijks likes en nieuwe volgers kwamen er ook niet. Ik heb me toen verdiept in hoe het ook anders kon en dat bleek ook nog te werken. Nu we dingen anders deden kregen we wel opeens likes, reacties en heel veel nieuwe volgers. En opeens stond er iemand in de winkel die zij dat ze door een Facebook bericht an ons naar ons toe kwam....Vanaf toen gebeurde dat nog veel vaker. Blijkbaar had ik een strategie ontdekt die werkte!

Ik werd toen ook andere modezaken gevraagd of ik hen ook kon helpen. En wat bleek, met wat ik ze leerden kregen ook zij opeens veel meer klanten. Zo is het balletje gaan rollen en voor ik het wist werd ik gevraagd om 2 dagen op een beurs workshops en advies te komen geven. En op dat moment was ik nog geen eens ingeschreven bij de KVK...

Inmiddels bestaat RetailFans alweer 8 jaar en help ik dagelijks modewinkels met Facebook, Instagram en hun nieuwsbrief. Ik geef presentaties, workshops, cursussen (online en live) en individuele coaching. Omdat ik uitsluitend met modezaken werk en vaak heel intensief bij modezaken betrokken ben weet ik inmiddels precies wat wel en niet werkt om de consument naar je winkel te krijgen. Daarnaast volg ik zelf ook cursussen over Facebook en Instagram. Met name over nieuwe ontwikkelingen en strategieën. Met wat ik leer kan ik mijn klanten dan nog beter helpen.

Ik heb door mijn jarenlange ervaring een eigen strategie ontwikkeld die heel goed blijkt te werken en waardoor heel veel modezaken nu veel meer klanten en omzet hebben. Ik kan daar nog steeds superblij van worden en dat gun ik elke modezaak. Want ik geloof er heel erg in, wat de ene modezaak voor elkaar krijgt, kan dat ander ook.

 


Je leert ook alvast hoe je adverteert op Instagram

Tijdens de cursus Omzet verhogen met Facebook & Instagram advertenties ga je ook iets leren over Instagram advertenties. Mogelijk ben je alleen nog bezig op Facebook, maar zoals je waarschijnlijk ook wel gehoord hebt er komt een keer een grote verschuiving van Facebook naar Instagram waardoor Facebook een keer klaar is. Net zoals destijds met Hyves. Ik wil dat je de regie pakt over je Social media strategie. Daarom leer ik je ook alvast hoe je adverteert op Instagram.

 


Deze cursus werkt zo goed omdat:

Het rete effectief is omdat als we bij elkaar zijn we echt aan het werk gaan. Vooraf aan een live dag laat ik je een aantal cursus video’s bekijken zodat we het maximale kunnen halen uit de live dagen.

Alles wat ik je vertel, waarvan je veel zult onthouden en gelijk zult implementeren, eenmaal terug in de winkel of thuis na zult willen kijken. Dat kan, want er zit een waanzinnige bibliotheek bij met online cursus video’s. Waarin je alles na kan kijken. Als je denkt “hoe zat het ook alweer?” Geen enkel probleem.

 


Aan het eind van deze cursus:

 


Dit krijg je:

Wil je met z'n tweeën deelnemen? Geen probleem, mits jullie van dezelfde winkel zijn. Je mag ook 1 of 2 marketingmedewerkers de cursus laten doen.

 


Hiernaast krijg je een aantal super waardevolle bonussen

 


Data live dagen en locatie

De cursus duurt 8 weken. Hij start op maandag 6 april 2020 en loopt tot 29 mei 2020. Zodat jij bij de start van het komende seizoen meteen advertenties kan inzetten waardoor je je collecties veel sneller verkoopt, dan je conculega's.

Live dagen

De 3 Live dagen zijn van 11.00-16.00. Zodat je in de ochtend achter de file aan kan rijden.

Locatie

De live dagen worden gehouden in Bunnik (langs de A12).

Misschien heb je al inkoopafspraken staan op deze dagen en denk je nu "maar dan kan ik niet deelnemen aan de cursus". Probeer dan a.j.b. deze inkoopafspraken te verzetten, want mee doen levert je zoveel op. Niet alleen meer klanten en veel meer omzet, maar ook minder stress omdat alles veel makkelijker gaat. Ik heb deze data niet voor niets zo gekozen: door het op deze data te doen, kan je meteen goed van start gaan in het nieuwe seizoen.

 


Wat is je investering?

De cursus is onbetaalbaar. Ik deel de exacte kennis die ik ook aan mijn individuele klanten geleerd heb waardoor zij het nu veel beter doen dan andere modezaken. Niet voor eventjes, maar ook nog na 2 jaar.

De investering voor deze cursus is normaal € 2995,-. Maar als jij voor zaterdag 15 februari 18.00 je aanmeldt, betaal je slechts € 1995,- ex btw (of in 3 x € 695,-).

Welke omzet loop je mis als je in je eentje blijft klooien met advertenties of er zelfs niet aan begint???

De investering voor deze cursus kan je volledig opvoeren als opleidingskosten over 2020. Voor jezelf of voor je medewerker(s). Pak deze kans zodat je vanaf aankomend seizoen ervoor kan zorgen dat er veel meer klanten in je modezaak komen. Mijn ervaring met eerdere cursisten is dat ze de gehele investering vaak al voor de 2e cursusdag hadden terugverdiend.


Garantie

Als jij met mijn cursus niet onmiddellijk resultaat hebt, dan ga ik je persoonlijk extra helpen omdat resultaat wèl snel te krijgen. Want ik wil dat er aan het eind van de cursus 10 super enthousiaste ondernemers zijn die een mooie omzet kunnen maken door Facebook en Instagram adverteren. 

 


Dit is wat eerdere deelnemers over de cursus zeggen:

Peter van der Boon, Label by Label:
❞ Ik heb de cursus gedaan omdat ik mijn eigen advertenties nauwelijks wat opleverden, terwijl ik elke keer best een aardig bedrag kwijt was. Sinds ik bij Mirjam het adverteren heb geleerd is het continue druk bij ons. Tijdens de cursus had ik dankzij advertenties al een top week van 23%+ en nu zit ik gemiddeld op 14%+. Mirjam leert je niet alleen de techniek, ze denkt mee wat bij jouw winkel het beste werkt. Ik vindt de investering van de cursus het meer dan waard ❞
Sabina Lammens Sanchez, Señorita dameskleding accessoires:
❞ Dankzij Mirjams cursus bereik ik nu veel meer mensen op Facebook en Instagram, wat ervoor gezorgd heeft dat ik een enorme klantenkring heb opgebouwd en nu veel meer omzet binnen krijg. Het pand naast mij is te huur en ik door de enorme toename van het aantal klanten denk ik erover om mijn winkel uit te breiden. Iets wat ik een jaar geleden, toen ik de cursus begon, niet voor mogelijk had gehouden❞

Peter Kraan, Kraan Mode:
❞ Het adverteren vond ik in het begin best lastig, maar dankzij Mirjams goede uitleg kan ik nu goed overweg met het advertentiebeheer en maak wekelijks zelf minimaal 1 advertentie. Terwijl mijn collega ondernemers het zwaar hebben gehad hebben wij het juist ontzettend goed gedaan. Met een collega ondernemer (die ook klant is bij Mirjam) heb ik het er weleens over dat ik niet snap dat veel mode-ondernemers niet willen investeren in het leren adverteren. Je kan het wel allemaal zelf gaan uitzoeken, maar je kan beter advies vragen van iemand die dagelijks met verschillende modezaken werkt. En weet wat wel en niet werkt ❞

Ben Kooyman, Modestal 2.0:
❞ Eigenlijk wil ik de cursus niet aanraden aan mijn collega’s, ondanks dat ik zeer positief ben, want straks gaat iedereen dit doen en dan ben ik weer een stuk voordeel kwijt. Gelukkig zijn er nog genoeg ondernemers niet durven te ondernemen en te investeren in iets als Facebook. Zij moeten dan vooral niet met Mirjam in zee gaan ❞
Ruud en Christine Spanbroek, Beebie Westland:
❞ Wij hebben de cursus gedaan omdat de verkoop wat minder ging, terwijl we een hele leuke winkel hebben. Adverteren op Facebook deden we al via de blauwe knop, maar dat bleek niet de manier. Mirjam heeft ons top geholpen met op de goede manier adverteren, waardoor onze advertenties nu bij onze doelgroep echt aankomen. Onze omzet is sindsdien enorm gestegen waardoor we zelfs konden verhuizen naar een groter pand op een betere locatie. We zijn super blij dat we met Mirjam in zee zijn gegaan. Een AANRADER voor elke ondernemer die alles uit zijn winkel wil halen wat erin zit ❞
Karin van Zunderd, Annadee:
❞ Ik wilde zelf gaan adverteren via Facebook maar na 1 keer proberen ging het al mis, hoge klik kosten en ik snapte niet hoe het werkte. Ik ben toen bij Mirjam terecht gekomen. 

In het begin vond ik het nog steeds lastig, maar door Mirjams goede uitleg werd het me duidelijk hoe adverteren nou precies werkt. Het adverteren op Facebook en Instagram is goedkoper dan ik dacht en werkt voor mijn winkel heel goed. Ik adverteer nog steeds bijna wekelijks en ga daar ook zeker mee door. De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. Aan het eind van de cursus kon ik het zelf ❞
Sylvia Stymans en Manuel Naaijen, Miss Sylly lingerie:
Mirjam heeft ons leren adverteren op Facebook. Zo hebben we o.a. een actie gedaan op de koopzondag voor de Kerst. Om mensen naar onze winkel te trekken gaven wij cadeautjes weg en om dit te communiceren hebben wij Facebook advertenties ingezet. Wat heeft geresulteerd dat deze topdag 50 % meer omzet had gedraaid dan dezelfde koopzondag vorig jaar. Voor ons het bewijs dat adverteren op Facebook werkt. Omdat wij bezig zijn met onze winkel en geen tijd hebben om alles zelf uit te zoeken schakelen wij hiervoor graag een deskundige in. Op meerdere vlakken is al gebleken dat Mirjam voor ons de deskundige is op het gebied van Facebook en Instagram marketing, zodat wij ons kunnen focussen op de verkoop in de winkel


Veel gestelde vragen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Nog vragen?

Heb je nog meer vragen, wil je overleggen of dit voor jou de allerbeste optie is? Mail dan naar mirjam@retailfans.nl en ik kijk graag met je mee. Bellen mag ook: 06-516 499 13