Start 7 september of 5 oktober 2020



“Wil jij ook een continue stroom van klanten naar je modezaak krijgen? Laat mij je leren hoe je dat doet m.b.v. Facebook & Instagram advertenties

Je hebt een gave modezaak, het loopt goed. Alleen je zou graag (nog) meer klanten willen hebben en je merkt in vergelijking met je collega’s dat (een deel van) jouw collecties net wat te lang blijven hangen.

Je hebt uit de wandelgangen begrepen dat adverteren op Facebook en Instagram daarvoor een perfecte oplossing zou kunnen zijn, maar:

 


Hoe zou het zijn als je simpel, snel, effectief en tegen een goede prijs je ideale klant kunt bereiken waardoor je je omzet structureel kunt verhogen?

Laat mij je hierbij helpen!

Niet zelf het wiel uitvinden, maar in 1x van mij leren wat de juiste strategieën zijn, de juiste technieken en hoe je nou het meeste kan halen uit je Facebook euro.

Goede advertenties maken die bij de juiste mensen terecht komen en niet voor de hoofdprijs.

Tijdens de cursus Omzet verhogen met Facebook & Instagram advertenties neem ik je in 8 weken mee door alle stappen van Facebook & Instagram advertenties.

 


Resultaat daarvan is dat het adverteren geen geheimen meer voor je kent, dat je exact weet welke soort advertenties voor jouw winkel goed werken, wat je kan doen om jouw doelgroep zo efficiënt mogelijk te bereiken, tegen zo laag mogelijke kosten

Alles wat je leert ga je meteen in de praktijk brengen zodat je vanaf de 1e week al extra klanten in je winkel krijgt

Je hoeft na deze cursus nooit meer bang te zijn dat je teveel geld investeert in Facebook of Instagram advertenties omdat je regie hebt hoe het werkt en het kost je nog amper tijd omdat je exact weet wat je moet doen en hoe je je campagnes kan monitoren.

Met maximaal een uur per week kun jij ervoor zorgen dat er vanaf nu veel meer klanten in je winkel komen.

Straks lach je om je conculega's. Zij hebben straks items in de sale hangen, die jij allang kwijt bent.

 


Natuurlijk kan je het adverteren ook zelf uitzoeken

Je kunt het wiel ook zelf uitvinden, dat is wat ik veel om me heen zie gebeuren. Ondernemers en medewerkers die op de promoot knop (blijven) drukken, die voor veel te veel euro’s hun advertenties laten zien, vaak nog geen eens aan de juiste mensen, omdat advertenties terecht komen bij iedereen, behalve bij je ideale klant.

 


Wat is de prijs van dat leermoment?

Want al die tijd blijft jouw collectie hangen, bereikt je conculega wel de juiste mensen m.b.v. advertenties en kost het jou alleen maar frustratie.

 


Door het live met mij te doen, stap voor stap, leer je meteen op de allerbeste manier adverteren, waardoor je een hoop geld en frustratie bespaart blijft

Het coole van deze cursus is dat ik het je niet alleen leer, maar je gaat het ook meteen onder mijn begeleiding uitvoeren.

De keer erna bespreken we de resultaten. Dat is de kracht van een live cursus. Ondanks dat het niet je core business is, je een hekel hebt aan technisch gedoe, maak ik je een meester in Facebook & Instagram adverteren.

 

 


Natuurlijk kan je het adverteren ook uitbesteden

Je kunt het adverteren ook uitbesteden aan een Social media bureau. Zie ik ook heel veel gebeuren. Dit is wat er gebeurt: die hebben bijna nooit verstand van mode. Ik zie daardoor heel vaak advertenties die niet aanspreken, niet onmiddellijk hebberig maken. Je laat je eigenlijk maar alles op je mouw spelden, want jij weet het ook niet. Het is zelfs waardevol om mijn cursus te volgen als je het hebt uitbesteedt aan een bureau, want dan kan je controleren of ze het goed doen.

 


Waarom nou juist deze cursus?

Ik zie ook op Facebook en Instagram iedere dag advertenties voorbij komen van andere bedrijven die Facebook adverteren cursussen kopen. Met de kwaliteit daarvan is niks mis.

Laat ik heel eerlijk zijn. De ene business is echter de andere niet. Ik leer je vanuit mijn ervaring en ik heb inmiddels honderden modezaken succesvol geholpen als het gaat over adverteren op Facebook en Instagram. Omdat ik dit dag in dag uitsluitend doe met modezaken weet ik welke advertenties er nou juist in de mode werken en hoe je dat het allerbeste kan aanpakken.

Alle andere bedrijven die cursussen verkopen om te leren hoe je adverteert op Facebook en Instagram richten zich op het verkopen van online cursussen of coachtrajecten. Dat is iets totaal anders dan de najaarscollectie verkopen waarbij de mensen door de advertenties naar je winkel moeten komen of moeten gaan bestellen in je webshop. Mensen naar je winkel krijgen is iets anders dan meer bezoekers krijgen op een verkooppagina voor één of andere cursus.

Ja, er zijn er dus meer die je leren adverteren op Facebook en Instagram, maar er is er maar één die dé expert is als het gaat over modewinkels. De techniek snappen wil nog niet zeggen dat je de ultieme advertenties plaatst voor een modezaak.

Aan jou de keus. Ga je het leren van een algemene Facebook specialist of een Facebook specialist die ruim 8 jaar uitsluitend met modezaken werkt ?

Ja, ik doe mee


Peter Kraan, Kraan Mode:
Adverteren op Facebook en Instagram kan je van veel bedrijven leren, maar er is er maar één die ook verstand heeft van modewinkels

 


Ik heb zelf ruim 10 jaar op de winkelvloer gewerkt en inmiddels honderden modezaken geholpen aan meer klanten

Mijn naam is Mirjam van Rees en ben afgestudeerd als modeontwerper/ stylist. Na mijn afstuderen heb ik bij een aantal modemerken gewerkt bij het ontwikkelen van nieuwe collecties. Op een gegeven moment heb ik de overstap gemaakt gemaakt naar de winkelvloer omdat ik het adviseren het allerleukste vond. Naast verkopen deed ik ook de inkoop. Social media was toen net in opkomst en dat deed ik er ook "eventjes" bij. Dat kon toen nog...

Ik weet nog goed dat wij een Facebook pagina hadden. We zetten er van alles op, maar onze berichten kregen nauwelijks likes en nieuwe volgers kwamen er ook niet. Ik heb me toen verdiept in hoe het ook anders kon en dat bleek ook nog te werken. Nu we dingen anders deden kregen we wel opeens likes, reacties en heel veel nieuwe volgers. En opeens stond er iemand in de winkel die zij dat ze door een Facebook bericht an ons naar ons toe kwam....Vanaf toen gebeurde dat nog veel vaker. Blijkbaar had ik een strategie ontdekt die werkte!

Ik werd toen ook andere modezaken gevraagd of ik hen ook kon helpen. En wat bleek, met wat ik ze leerden kregen ook zij opeens veel meer klanten. Zo is het balletje gaan rollen en voor ik het wist werd ik gevraagd om 2 dagen op een beurs workshops en advies te komen geven. En op dat moment was ik nog geen eens ingeschreven bij de KVK...

Inmiddels bestaat RetailFans alweer 8 jaar en help ik dagelijks modewinkels met Facebook, Instagram en hun nieuwsbrief. Ik geef presentaties, workshops, cursussen (online en live) en individuele coaching. Omdat ik uitsluitend met modezaken werk en vaak heel intensief bij modezaken betrokken ben weet ik inmiddels precies wat wel en niet werkt om de consument naar je winkel te krijgen. Daarnaast volg ik zelf ook cursussen over Facebook en Instagram. Met name over nieuwe ontwikkelingen en strategieën. Met wat ik leer kan ik mijn klanten dan nog beter helpen.

Ik heb door mijn jarenlange ervaring een eigen strategie ontwikkeld die heel goed blijkt te werken en waardoor heel veel modezaken nu veel meer klanten en omzet hebben. Ik kan daar nog steeds superblij van worden en dat gun ik elke modezaak. Want ik geloof er heel erg in, wat de ene modezaak voor elkaar krijgt, kan dat ander ook.

 


Je leert ook hoe je adverteert op Instagram

Tijdens de cursus Omzet verhogen met Facebook & Instagram advertenties leer je ook hoe je moet adverteren op Instagram. Mogelijk ben je alleen nog bezig op Facebook, maar zoals je waarschijnlijk ook wel gehoord hebt er komt een keer een grote verschuiving van Facebook naar Instagram waardoor Facebook een keer klaar is. Net zoals destijds met Hyves. Ik wil dat je de regie pakt over je Social media strategie. Daarom leer ik je ook hoe je adverteert op Instagram.

 


Deze cursus werkt zo goed omdat:

Het rete effectief is omdat de cursus uit 5 onderdelen bestaat:

  1. Allereerst hebben we 4x een Masterclass waarin ik je stap-voor-stap het adverteren uitleg. Dit doen we live via het programma Zoom. We kunnen elkaar dan zien en horen. Ik deel mijn scherm met je en laat je mee kijken wat ik doe. Ik leg het niet alleen uit, maar je kan ook meteen vragen stellen. Na afloop stuur ik de opname zodat je de Masterclass kan terugkijken.
  2. Na de Masterclass ga je zelf aan de gang met het maken van advertenties. Bij de cursus zit een waanzinnige Kennisbibliotheek met alles wat ik je leer op korte instructievideo's. Je hoeft alleen maar de video's te volgen en na te doen wat ik laat zien.
  3. Kom je er niet uit? Of wil je het liever samen met mij doen? Geen probleem! Je krijgt nl. ook 8 individuele coachsessies met mij. Als je wil kan je er elke week 1 inplannen. Tijdens deze individuele sessies ga ik je niet alleen helpen met het maken van steengoede advertenties, maar ik ga ook meedenken welke doelgroepen voor jou interessant zijn, welke tekst jij de mensen hebberig maakt, welke foto's of welke video bij jou werkt.
     
    Ik laat jou je scherm delen en dan loods ik jou door het advertentiebeheer. Na afloop van de sessie staan jouw advertenties aan en worden ze aan meerdere doelgroepen tegelijk getoond. Zodat er vanaf meerdere kanten mensen naar jouw winkel komen. Uiteraard laten we de advertenties alleen zien aan precies de mensen die jij naar jouw winkel wil hebben. Misschien de klanten van je conculega...(dat is nu nl. mogelijk!!).
  4. De week erop hebben we een vraag- en antwoordsessie waarin we bespreken wat je gedaan hebt, waar je tegen aan liep en wat je advertenties opgeleverd hebben.
  5. Daarnaast hebben we ook nog een besloten Facebook groep waarin je 24/7 vragen kan stellen. Deze groep is alleen voor de 14 deelnemende winkels. Dus nooit meer lang rondlopen met een vraag, nooit meer twijfelen of je iets goed doet of juist niet. Zet het in de groep en je krijgt heel snel antwoord.

 


Aan het eind van deze cursus:

 


Dit krijg je allemaal:

Wil je met z'n tweeën of drieën deelnemen? Geen probleem, mits jullie van dezelfde winkel zijn. Je mag ook 1 of 2 marketingmedewerkers de cursus laten doen.

 


Hiernaast krijg je een aantal super waardevolle bonussen

Ja, ik doe mee

 


Startdatum

Je kan kiezen uit 2 startdata:

 


Data online Masterclasses en vraag- en antwoordsessies

Hieronder staan de data, maar het is geen probleem als je er een keer niet bij zijn of als je bijv. 2 weken op vakantie gaat. Alles wordt opgenomen. Bovendien kan je als je weer terug bent een individuele sessie met mij inplannen, dan leg ik het jou persoonlijk uit. Heb je wel vragen als je weg bent? Dan zet je ze in de Facebook groep en dan kijk je de opname terug om te horen wat ik heb geantwoord.

Startdatum 7 september 2020:

Masterclasses:

 
Vraag- en Antwoordsessies:

 
Startdatum 5 oktober:

Masterclasses:

 
Vraag- en Antwoordsessies:

 


Wat is je investering?

De cursus is echt onbetaalbaar want je gaat zoveel leren. Wat ik je leer kan je niet alleen dit seizoen toepassen, maar ook de komende jaren. Vergelijk het maar met leren autorijden. Je leert het 1x en je hebt er de komende jaren zoveel profijt van.

Ik deel in de cursus de exacte kennis die ik ook aan mijn individuele klanten geleerd heb waardoor zij het nu veel beter doen dan andere modezaken. Niet voor eventjes, maar ook nog na 2 jaar.

De investering voor deze cursus is normaal € 2995,-. Maar als jij voor vrijdag 4 september 18.00 je aanmeldt, betaal je slechts:

€ 1995,- ex btw (of in 8 termijnen van € 250,-)

Doe je mee?

Klik op de roze button hieronder om je plek te reserveren. Je zit nog nergens aan vast. We gaan eerst even bellen.

Ik wil namelijk iedereen die overweegt om mee te doen eerst even telefonisch spreken. We gaan intensief samenwerken, dus ik wil dat er een match is tussen ons en dat jij ook echt het resultaat gaat halen wat je voor ogen hebt. Tijdens het gesprek beslis je of je met me wil gaan werken, of niet. En andersom. Dus je zit nog nergens aan vast.

Dus klik op de roze button, vul het formulier in en ik bel je. Zodra het formulier bij mij binnenkomt houd ik wel alvast een plek voor jouw winkel vrij. Ik verwacht nl. dat beide groepen, net als de vorige 4 keren, snel vol zitten.

Ja, ik doe mee

 

Bedenk eens even welke omzet je mis loopt als je in je eentje blijft klooien met advertenties of zelfs niet aan adverteren begint. En je conculega's zometeen wèl deze kennis hebben. Voor je het weet zit jouw klant dan bij hen in de winkel. Dan ben je ze kwijt. Daar moet je toch niet aan denken?

Ik snap dat je het een aardige investering vindt, maar wil je blijven bestaan en wil je meer klanten, dan moet je in mijn ogen gaan adverteren. Maar dan wel op de goede manier. Als je weet wat je moet is het de aller makkelijkste manier om aan veel meer klanten te komen.

De investering voor deze cursus kan je trouwens volledig opvoeren als opleidingskosten over 2020. Voor jezelf of voor je medewerker(s). Pak deze kans zodat je vanaf dit seizoen ervoor zorgt dat er veel meer klanten in je modezaak komen.

Mijn ervaring met eerdere cursisten is dat ze de gehele investering vaak al na de 2e masterclass hadden terugverdiend. 


Garantie

Als jij met mijn cursus niet onmiddellijk resultaat hebt, dan ga ik je persoonlijk extra helpen omdat resultaat wèl snel te krijgen. Want ik wil dat er aan het eind van de cursus 10 super enthousiaste ondernemers zijn die een mooie omzet kunnen maken door Facebook en Instagram adverteren. 

 


Dit is wat eerdere deelnemers over de cursus zeggen:

Peter van der Boon, Label by Label:
❞ Ik heb de cursus gedaan omdat ik mijn eigen advertenties nauwelijks wat opleverden, terwijl ik elke keer best een aardig bedrag kwijt was. Sinds ik bij Mirjam het adverteren heb geleerd is het continue druk bij ons. Tijdens de cursus had ik dankzij advertenties al een top week van 23%+ en nu zit ik gemiddeld op 14%+. Mirjam leert je niet alleen de techniek, ze denkt mee wat bij jouw winkel het beste werkt. Ik vindt de investering van de cursus het meer dan waard ❞
Sabina Lammens Sanchez, Señorita dameskleding accessoires:
❞ Dankzij Mirjams cursus bereik ik nu veel meer mensen op Facebook en Instagram, wat ervoor gezorgd heeft dat ik een enorme klantenkring heb opgebouwd en nu veel meer omzet binnen krijg. Het pand naast mij is te huur en ik door de enorme toename van het aantal klanten denk ik erover om mijn winkel uit te breiden. Iets wat ik een jaar geleden, toen ik de cursus begon, niet voor mogelijk had gehouden❞

Peter Kraan, Kraan Mode:
❞ Het adverteren vond ik in het begin best lastig, maar dankzij Mirjams goede uitleg kan ik nu goed overweg met het advertentiebeheer en maak wekelijks zelf minimaal 1 advertentie. Terwijl mijn collega ondernemers het zwaar hebben gehad hebben wij het juist ontzettend goed gedaan. Met een collega ondernemer (die ook klant is bij Mirjam) heb ik het er weleens over dat ik niet snap dat veel mode-ondernemers niet willen investeren in het leren adverteren. Je kan het wel allemaal zelf gaan uitzoeken, maar je kan beter advies vragen van iemand die dagelijks met verschillende modezaken werkt. En weet wat wel en niet werkt ❞

Ben Kooyman, Modestal 2.0:
❞ Eigenlijk wil ik de cursus niet aanraden aan mijn collega’s, ondanks dat ik zeer positief ben, want straks gaat iedereen dit doen en dan ben ik weer een stuk voordeel kwijt. Gelukkig zijn er nog genoeg ondernemers niet durven te ondernemen en te investeren in iets als Facebook. Zij moeten dan vooral niet met Mirjam in zee gaan ❞
Ruud en Christine Spanbroek, Beebie Westland:
❞ Wij hebben de cursus gedaan omdat de verkoop wat minder ging, terwijl we een hele leuke winkel hebben. Adverteren op Facebook deden we al via de blauwe knop, maar dat bleek niet de manier. Mirjam heeft ons top geholpen met op de goede manier adverteren, waardoor onze advertenties nu bij onze doelgroep echt aankomen. Onze omzet is sindsdien enorm gestegen waardoor we zelfs konden verhuizen naar een groter pand op een betere locatie. We zijn super blij dat we met Mirjam in zee zijn gegaan. Een AANRADER voor elke ondernemer die alles uit zijn winkel wil halen wat erin zit ❞
Karin van Zunderd, Annadee:
❞ Ik wilde zelf gaan adverteren via Facebook maar na 1 keer proberen ging het al mis, hoge klik kosten en ik snapte niet hoe het werkte. Ik ben toen bij Mirjam terecht gekomen. 

In het begin vond ik het nog steeds lastig, maar door Mirjams goede uitleg werd het me duidelijk hoe adverteren nou precies werkt. Het adverteren op Facebook en Instagram is goedkoper dan ik dacht en werkt voor mijn winkel heel goed. Ik adverteer nog steeds bijna wekelijks en ga daar ook zeker mee door. De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. Aan het eind van de cursus kon ik het zelf ❞
Sylvia Stymans en Manuel Naaijen, Miss Sylly lingerie:
Mirjam heeft ons leren adverteren op Facebook. Zo hebben we o.a. een actie gedaan op de koopzondag voor de Kerst. Om mensen naar onze winkel te trekken gaven wij cadeautjes weg en om dit te communiceren hebben wij Facebook advertenties ingezet. Wat heeft geresulteerd dat deze topdag 50 % meer omzet had gedraaid dan dezelfde koopzondag vorig jaar. Voor ons het bewijs dat adverteren op Facebook werkt. Omdat wij bezig zijn met onze winkel en geen tijd hebben om alles zelf uit te zoeken schakelen wij hiervoor graag een deskundige in. Op meerdere vlakken is al gebleken dat Mirjam voor ons de deskundige is op het gebied van Facebook en Instagram marketing, zodat wij ons kunnen focussen op de verkoop in de winkel

Ja, ik doe mee


Veel gestelde vragen

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ja, ik doe mee


Nog vragen?

Heb je nog meer vragen, wil je overleggen of dit voor jou de allerbeste optie is? Mail dan naar mirjam@retailfans.nl en ik kijk graag met je mee. Bellen mag ook: 06-516 499 13